Nanny Imprinting aktiviert lassen

News Foren ARK Survival Evolved Nanny Imprinting aktiviert lassen

Dieses Thema enthält 18 Antworten und 15 Teilnehmer. Es wurde zuletzt aktualisiert von  Toooni vor 1 Jahr, 11 Monate.

• Autor

Meishter
    Teilnehmer

Hoi zäme, wollte mal fragen warum wir das auto-imprinting nicht dauerhaft aktiviert lassen? Es wäre einfacher für alle und alle hätten die gleichen Vorteile davon. Es ist schon genug schwierig das End-Game auf Alpha zu meistern, deshalb AKTIVIEREN @toni!

CH Kintay
    Teilnehmer

Ich mag ja d Nanny au extrem und ihri Vorteil u wemer s Imprintig aktiverit lönd hämmer inärä Wuchä drü mal soviel Tamti Dinos wie jetzt (Mini Meinig)

R1dd1cK
      Teilnehmer

wieso 3mal meh breeding duret immerno glich lang…

Toooni
    Teilnehmer

Gits do au no wiiteri Meinige?

R1dd1cK
    Teilnehmer

mini meinig isch aktiviert lah… es wird weg dem kei brutale astig vo dinos geh will mer nöd eifach nur es paar täg zit het zum breedä sondern chan den einä machä wemer will, klar wegem event hends all übertribe wil sie ebä nur en gwüssä zitruum aktiv gsi isch und all möglichst schnell viel dinos händ wllä uf 100% ha… 2. grund isch casualplayer händ bessei chance uf 100% dinos will den müänds nöd unbedingt 10-12h online sie und nebetem dino hockä da ja nöd all soviel zit chönd oder wänd investiäre… 3. vorusetzigä sind ja für all glich so why not

KlageBunZ
    Teilnehmer

ich finds guet aktiviert laa 😀

KlageBunZ
    Teilnehmer

ha ned gfunde wie mer e biitrag editiert:

ich schlüss mich de meinig vom riddcik aa, wege casual gamer hend grösseri chance und so.. 🙂

FoxFire_CH
    Teilnehmer

bin glichermeinig wie meister und riddick ^^

⊥ıнᴤɴחʁͻ
    Teilnehmer

bin glichermeinig wie meister und riddick sowie gurrrrru ^^

Psaimon
    Teilnehmer

De Vorschlag g’fallt mer Meishter. Gseh au nüt wichtigs wo degege spricht. Lets GO!

nicerdicer
    Teilnehmer

Ja, findi gueti Idee.

himbo joe
    Teilnehmer

vo mir us chömers aktiviert loh, imprinting isch für mi näbis wo lästig isch und nöd näbis wos spiel schöner macht zum spiele. voralem wens dinos sind wo lang gönd isches extrem müäsam zums imprintä….

Beast
    Teilnehmer

I wär au defür dasmers aktiviert loht.

Hobarto
    Teilnehmer

ich würd mal säge fürs erste aktiviert loh.. wenns z  vill dinos hät plötzlich chammers sich ja nomol überlegge…oder mal titanos dur bases laufe loh 😛

wiga
    Teilnehmer

Ich bin au ganz klar defür, dass s’imprinting durchgehend aktiviert isch. Ich bin meistens unter de Wuche am Abig online und denn muess ich immer mit em breede bis am Wuchenend warte.

Wenns aktiviert isch chan ich guet au mal unter de Wuche Dinos züchte.

Nur für mis Verständnis imprinting hät nüt mit em fütter ztue. Will das funktioniert bi mir au nöd würklich obwohl d’nanny voll mit Honig, e chli Fleisch und e chli Beeri isch…

R1dd1cK
      Teilnehmer

nanny füätteret nur im baby status nachher frisster usem futtertrog

uedae
    Teilnehmer

I bi au dafür zum mol aktiviert loh… Au wenn i s’imprinte uf s’Weekend schieb, chas glich nöd ganz mit mim Gwüsse veriibare zum meh Ziit mit de Dinos als mit mine Chind verbringe…..  Casualplayer…..Familievater….

und wenn’s usartet TONI cha me all no wieder abstelle… 🙂

ePic NoobLike
    Teilnehmer

Ich find au es ish e gueti chance für all dir wo kei ziit dezue hend und fair dene gegeüber. All die wo meh ziit hend hend sowieso sho besseri grundwert und verlüred dur da ned en vorteil.

Toooni
    Teilnehmer

Nanny Imprinting wurde permanent aktiviert 🙂

Sollte diese Einstellung Performanceprobleme verursachen (@Kintay), gibt es die Möglichkeit die Anzahl Tamed Dinos pro Tribe/Server zu limitieren.

Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.