ark roots

News Foren ARK Survival Evolved ark roots

Ansicht von 0 Antwort-Themen
  • Autor
      flaechebrand
      Teilnehmer

salü zämä

ja, ich bi scho ewigkeite chume meh hie on gsi. die wo mi kenned, wüssed, dass ich viel und intensiv ark zockt ha 😀

aber ark isch für mich nümme das, wos mau gsi isch. i ha immer wieder chli dri gluegt, wieder chli agfange. aber mier fähled die reiz vom afang. und drum möcht ich hie en idee ibringe, wo liäbend gärn chan drüber diskutiert werde.

das ganze unter em banner “ark roots”, chli zrugg zu de wurzle, zu de afängliche ideene. es sell wieder meh es survival game wärde, mit “reale” prähistorische viecher. wos endgame chli spöter chund und au weniger bedütig hed.

konkret heisst das folgendi idee fürne server:

map: eher eini vo de nöiere, damit sie gross gnueg isch. defür liäber nur 1 map

OHNI folgendi dinos:

• alli aberrant / corrupted / genesis / mechanicals / tek und was i die kategorie fahlt
      • basilisk
      • wyvere
      • bulbdog
      • featherlight
      • glowbug
      • glowtail
      • golems
      • rock drake
      • gacha
      • griffin
      • karkinos
      • magmasaur
      • managarmr
      • nameless
      • phoenix
      • ravager
      • reaper
      • rollrat
      • seeker
      • shinehorn
      • snow owl
      • unicorn
      • gasbag
      • velonasaur

die liischte isch nid in stei gmeissled oder vollständig, sondern bimne schnelle dureluege entstande. ich glaub es zeigt aber, uf was ich s augemerk uf dem server gärn möcht legge.

OHNI folgendi items/engrams

• tek
      • sättel vo de obegnannte dinos
      • extinction engrams
      • genesis engrams
      • falls d map kei aberration part hed, au kei aberration engrams

folgendi mods hät ich dänkt izsetze:

• structures +
      • pillars +
      • craftable terminal
      • casles, keeps
      • ai tweaker implant

d server istellige würd ich no bitz “schwärer/härter” als bisher uf üsne server, damit s survivalelemänt meh in vordergrund rückt.

alli details sind sicher z bespräche. aber i würds nid in cluster zu de anderne server näh. jede sell wieder vo vorne afah. mit allne schwierigkeite und hinderniss 🙂

@toni: isch haut au d frag, ob du gwillt bisch, no en ark-server bi dier laufe z lah…

würd mich über vieli inputs/amerkige und vorschläg fröie!

Grüässli

Ansicht von 0 Antwort-Themen
  • Du musst angemeldet sein, um auf dieses Thema antworten zu können.